Alla inlägg den 5 april 2012

Av ÄlgEva - 5 april 2012 20:13

Tänk, inte kunde jag tro att vårt nya lilla liv skulle falla så väl in i vår familj och speciellt i mitt. Hon har förstått precis vad jag behöver.



En fullfjädrad älgdräpare är vad hon är, vår Vilja.

Det är bråda dagar nu. Påsken närmar sig med stormsteg. Det putsas och pyntas. För att bli klar i tid. Jag tog mig en provtur tidigare i dag.



Döm om min förvåning när jag sladdade förbi en lösspringande hund i diket. Som tur var hade jag kvar Äsch koppel så att fånga in och hålla kvar hittehunden tills ägaren kom var inga problem. Det enda problemet var att hunden hade rullat sig i något. Något som definitivt inte luktade hallon. Alls. Det blev nog ett påskbad för den hunden.



Ha en riktigt skön påsk och ät allt ni orkar. Det tänker jag göra!

   

Ovido - Quiz & Flashcards