Alla inlägg den 15 maj 2012

Av ÄlgEva - 15 maj 2012 00:17

Det är nedräkning nu. Två veckor går fort. På tok för fort. Myndige sonen återvänder till den gröna ön i morgon. Eller i morgon.... Tittade precis på klockan och konstaterade att han åker härifrån om 3 1/2 timme. Tänk så mycket lättare det skulle kännas om han bodde lite närmare. Så nära att man kan ta bilen när man vill hälsa på. Men. Som jag sagt förut. Jag har i alla fall möjligheten att hälsa på min son. Och för det är jag evigt tacksam!


 


Kanske skulle man börja planera för en resa. En resa till den gröna ön sommartid. Men. Även denna sommar ser vi ut att få vänta. På operationer. Jo, du läste rätt och jag har skrivit rätt. Operationer. Pluralis. Min axel ska opereras. Snart kan man hoppas. Andra tonårsdottern opererade sin ena fot förra sommaren. Precis. Det var den operationen vi väntade på hela sommarlovet. Precis den foten ska opereras igen. Helst inte allt för snart. Ett litet studentfirande måste få klaras av först. Så. I sommar eller i höst blir hennes operation. Vi väntar. På kallelser. På att kunna planera den här sommaren. Ena tonårsdottern ska få sitt operationsärr på kinden korrigerat. Till hösten. Det vet vi. Många operationer blir det.   

Ovido - Quiz & Flashcards