Alla inlägg den 17 juni 2012

Av ÄlgEva - 17 juni 2012 19:23

Skolavslutningen gick bra. Inte ett öga var torrt efter yngsta dottern och hennes kompis sång, You raise me up. En sång de tillägnade lärare och rektor. Tänk att hon fick en sådan sångröst, undra om det var dit min försvann?

Vaknade av väckarklockan på lördag morgon. Det tog ungefär fjorton sekunder innan jag fattade varför jag skulle upp den tiden, på en lördag. Hade lyckats lova bort mig själv som speaker till en spring-så-långt-du-orkar-och-lite-till-tävling. Det är väl lite så här; försöker man få alla andra att ställa upp och göra saker kan man inte gärna säga "nej" själv. Blir lätt lite fel då.

 

Efter speakerköret drog jag och maken iväg. Våra goda vänner Bubblan och Bubbelhållaren hade bjudit ut oss till deras stuga vid Höga Kusten. Kvalitetstid med vänner är banne mig bättre än alla hälsodrinkar i världen!

Ovido - Quiz & Flashcards