Alla inlägg den 17 februari 2012

Nu

Av ÄlgEva - 17 februari 2012 15:41

Det här med att utmana armen lite. När solen lyser från en blå himmel är det inte svårt att hitta på utmaningar. Det är faktiskt väldigt lätt.



Får man dessutom sällskap blir allt genast mycket roligare.



Nu körde inte jag som döttrarna. Jag höll mig på leden. Med döttrarna på kälken. De fick hålla i sig för kung och fosterland. För att inte ramla av. Kanske var det därför de körde som de gjorde när vi kom upp på myren.



Nu sitter jag i köket och försöker lyssna på spraket från vedspisen. Försöker. Döttrarna lyssnar på spotify. På hög volym. Jodå. Jag tycker om att lyssna på musik. På hög volym. Det gör jag. Men kanske inte alla gånger. Men vad gör väl det. Att vi inte är synkade alla gånger. Nästa gång är det min tur. Kanske rent av i morgon. När de sover som sötast. :-)

        

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards